- Do obowiązków Hotelu wynikających z umowy najmu należy:
- utrzymanie w należytej czystości wynajętego pokoju i jego wyposażenia,
- wymiana bielizny pościelowej przy każdym nowym wynajęciu pokoju,
- wymiana bielizny pościelowej na życzenie Gościa,
- wymiana ręczników na życzenie Gościa.
- Hotel jest zobowiązany zapewnić:
- szybkie, sprawne i uprzejme wykonywanie usług na rzecz Gości hotelowych, a także bezzwłocznie reagować na zgłaszane uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług, funkcjonowania urządzeń oraz czystości i porządku w Hotelu – przez podjęcie czynności mających na celu usunięcie usterek lub braków w ramach istniejących możliwości,
- warunki pełnego wypoczynku Gościa, zwłaszcza nienaruszalność wynajętego pokoju, w szczególności przez nie wykonywanie bez zgody Gościa jakichkolwiek czynności w pokoju, np. sprzątanie, z wyłączeniem niezbędnych napraw.
- Hotel obowiązany jest do świadczenia na życzenie Gościa hotelowego nieodpłatnie następujących usług:
- budzenia o wyznaczonej godzinie,
- przyjmowania i doręczania korespondencji,
- przyjmowania bagażu na przechowanie,
- przyjmowania wartościowych przedmiotów w depozyt.
- Hotel obowiązany jest do poinformowania Gościa o cenie świadczonych usług poprzez wywieszenie w recepcji cennika aktualnego dla danej doby hotelowej. Cena za dobę zawiera: zakwaterowanie w pokoju hotelowym oraz śniadanie serwowane w Restauracji.
- Na życzenie Gościa hotelowego recepcja zobowiązana jest do wystawienia faktury VAT po podaniu NIP
- Gościom nie wymienionym w pkt. 5 recepcja wystawia paragony kasowe.
- Hotel powinien zapewnić udzielanie Gościom hotelowym interesujących ich informacji związanych z pobytem w danym mieście oraz planowaną dalszą podróżą, rozkładem jazdy, ważniejszymi adresami, programami imprez kulturalnych, sportowych itp.
- Odpowiedzialność Hotelu za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z usług hotelu regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego.
INFORMACJE DLA GOŚCI HOTELOWYCH ORAZ WSKAZANIA
DOTYCZĄCE PRZESTRZEGANIA PORZĄDKU W HOTELU.
- Osoba, która przybywa do Hotelu jest obowiązana zameldować się na pobyt
czasowy w recepcji Hotelu.
- Gość hotelowy dokonuje meldunku na podstawie przedstawionego dokumentu tożsamości.
- Opłata za pobyt pobierana jest od Gościa w dniu przyjazdu (z góry) najpóźniej godzinę od przyjazdu.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14.00, a kończy o godz. 12.00 dnia następnego.
- Wynajmując pomieszczenie hotelowe Gość określa czasookres pobytu w Hotelu, a w przypadku braku takiego określenia przyjmuje się, że pomieszczenie zostało wynajęte na jedną dobę.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy zgłasza w recepcji do godz. 11.00 tego dnia, w którym upływa termin najmu pomieszczenia.
- Kierownik Hotelu może nie uwzględnić życzenia o przedłużenie okresu najmu pokoju ze względu na przyjęcie do realizacji wcześniejszych zamówień lub z innych ważnych przyczyn.
- W Hotelu należy zachować ciszę od godz. 22.00 do godz. 7.00 rano dnia następnego.
- Gość hotelowy nie jest upoważniony do przekazywania zwalnianego przez siebie pokoju innym osobom, nawet jeżeli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby nie meldowane w Hotelu nie mogą w nim przebywać w czasie od godz. 22.00 do godz. 7.00 dnia następnego.
- Przyjmowanie wizyt przez Gości hotelowych mieszkających w pokojach wieloosobowych powinno odbywać się w zasadzie w pomieszczeniach ogólnego użytku.
- W pokojach hotelowych zabrania się używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną – nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe i osobiste, Gościom hotelowym nie wolno:
- przechowywać w pokoju materiałów łatwopalnych, żrących lub wydzielających przykrą woń,
- Przed opuszczeniem pokoju lub przed ułożeniem się do snu Gość hotelowy powinien:
- zamknąć krany instalacji wodociągowej w pokoju i łazience,
- zamknąć okna lub unieruchomić je przy pomocy odpowiednich haczyków,
- wyłączyć urządzenia pobierające prąd elektryczny.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub odwiedzających go osób. W przypadku zaistnienia szkody z winy Gościa jest on zobowiązany do zapłaty za szkodę wycenioną przez pracowników Hotelu w momencie zwalniania pokoju.